Friday, December 16, 2011

perempuan putus cinta VS lelaki putus cinta

Beza ke bila lelaki putus cinta dengan perempuan putus cinta ni?
beza ke situasi ni?
macam mana dua jantina ni adapt kan kehidupan dorang ngn masalah putus cinta ni?




                LELAKI                                                                               
  • xkeluarkan air mata bila depan orang
  • boleh je nak lepak2 dengan member
  • x suka merayu2 kat perempuan tu balik, org dah xnak kan.
  • status fb ' belah la', 'aku pon xheran pasal ko',  'pasrah je'.
  • main game             
                                           PEREMPUAN
  • tengah makan pon boleh nangis sampai nasi lam pinggan boleh jadi bubur
  • kalau boleh nk duk dalam reban ayam
  • selagi lelaki tu xtukar no, selagi tu akan terus msg dgn call
  • status fb,'ya Allah kuatkanlah hati hambaMu'
  • tulis diari macam masuk penulisan kraft
===============,,,,,,================

ni je la kot yg aku tahu..bajet tau banyak sal org putus2 ni kan..xpe la asalkan aku hilangkan bosan aku ni buat entry hari ni.. =,=
thanks sapa2 yg sudi jenguk blog cikai aku ni... give a clap for them..plap2!!
                                             

5 comments: