Sunday, December 18, 2011

berjimba-jimba tak tentu arah ..



assalammualaikum (nada prof hj izi)...

haaaaa nk habaq mai ni (utagha)..nok royak wi ni sket (ganung), tanggal 17 disember, satu kejadian jambi-berjambi dah berlaku antara aku and kawang aku..PLAN LAST MINUTE punye keje memang terus jadi..xyah ngadap duk depan almari lama2 pikir nak pakai baju apa, xyah pikir tau jalan ke x, xyah pikir cuaca hujan ke ribut ke taufan ke, xyah pikir ada org nak ngorat ke, yg pikir jalaaaannn...


almost sejam setengah kiteorg sampai kat exit ipoh, baru exit belom masuk bandar ipoh. kami2 ni boleh dikatakan rusa masuk kampung. berbekalkan signboard kami2 menuju ke jalan raya tanpa hala tuju. then terjumpa la ipoh parade so berjimba-jimbalah kami2 di sanaaaa..


ni nak persembahkan sedikit gambor2 kami2. siapa2 yang sudi nengok nye scroll down je k?eh tu pon kalau ada yg TERbaca entry aku ni yang terlebih tersawang rawang (ade ke?) peduli je...ok watchout beb! (bajet ganas tapi hampeh). 







xsabor dh nk makan ni..


mee kari + papadom curi

''saya syg sgt dgn blackberry saya ni''-tika



eleh tunjuk kasut dia, xtengok kasut kita ag..


dengan sesungguhnya saya pegang bola

dengan sebelah tangan sudaahh..


teman bergossip situ sana sini



okok...ni je la yerr... xreti nak tulis banyk2 sebab kita xbelajar banyk ag...pernh pegang sijil, 
pakai baju konvo je masa tadika2 dulu..tu je pencapaian saya.. huhu..ok so chill2 ke =,=


No comments:

Post a Comment